fredag 8. april 2011

Pasta craving...


All you need is....pasta!



Jeg har en seriøs pasta avhengighet. Og i det siste har jeg fått meg en ny favoritt - fersk pasta fra Giovanni Rana som selges i de fleste matbutikker nå. Vil presiserer at jeg ikke driver med reklame på denne bloggen og har ikke blitt oppfordret om å skrive om produktet av noen. Men her må jeg bare legge jeg meg flat, for jeg har falt pladask. Knallgod fersk pasta rett og slett!

Spesielt vil jeg anbefale varianten Ravioli fylt med Steinsopp. Jeg liker å spise den som den er. Har bare litt godt smør til, havsalt og et dryss parmesan ost. Keep it simple, for ingen ting mer trengs.

En herlig lunsj...sukk. Spiser grønnsaksrasjonen min senere!


Ingredienser:
(et lite måltid til 2, eller masse til 1)
    Mitt favorittsmør
  • 1 pk Ravioli med Steinsopp
  • 1 ts gourmet smør
  • Havsalt
  • Parmesan ost

Kok pasta som etter anvist på pakken. Vær nøye med å holde den korte koketiden for best resultat. Ta pasta ut av kjelen. Ha i en klump smør i kjelen og la det smelte forsiktig. Ha i pasta'n igjen, og vend i smøret. Server med masse parmesan ost og et dryss havsalt.

Lukk øynene og nyt!




Ingen kommentarer: